Tuesday, March 30, 2010

Üks väike käekott

Leidsin lõngapoest 3 ilusat tokki lõnga hinnaga 9 raha/tokk. Ei saanud ostmata jätta :) Lootsin nendest teha väheke suurema koti, aga ei jagunud, sai hoopis selline pisike käekott. Esimese katsetuse kohta käib kah :)


Lõng: Bergere de France Prisme, heegelnõel nr 5,5.
Koti vaaremaks on Ravelry'st leitud Fat Bottom Bag, mida ma olen ammu seal luuranud, aga kuna mul mustrit ei olnud, siis tegin silma järgi :)


Tundub, et kott vahetas juba omanikku, tütre arvates sobib see hästi Bruno tassimiseks :)

3 comments:

  1. Väga kena kott :)
    Mul on endal ka kavas sarnane teha. Isegi mingi muster on olemas.

    ReplyDelete
  2. Väga armas kotike!!! Ja muidugi sobib ta ka Bruno tassimiseks ja kõige muu jaoks samamoodi. Minu lapsed vähemalt arvavad, et ka pisike kotike võib mahutada pool maailma ;)))

    ReplyDelete
  3. Aitäh Rion ja Triinu! :) Hoiatan, et sellest fatbottomist võib täiesti sõltuvusse sattuda - mul on juba kaks järgmist kotti pooleli :)
    Triinu, mul oli plikaga päeval pikk vestlus teemal "see on emme kott", "ei, minu kott", "ei,emme kott", "ei, minu kott" ...

    ReplyDelete