Friday, March 12, 2010

Teine suvine kleidike

Sain lõpuks viimistletud teise piiga suvise kleidi, millest on lähemalt juttu ühes eelmises postituses. Kaela- ja käeaukude üleheegeldamisega nägin seekord kurja vaeva, sest ikka kippus lokkima jääma. Praeguse versiooniga pole ka tegelikult päris rahul, aga las esialgu jääb nii :)


Sellele kleidile tegin ridu rohkem, kui mustris ette nähtud - seelikuosa sai 8 ja kehaosa 4 lisarida juurde.

Müstika on ainult see, et miks kõik mu katsetused kasutada ära juba olemasolevad lõngakerad lõppevad alati nii, et pärast on lõnga üle rohkem kui enne?! Oleksin pidanud ikka selle beezhi lõnga kõrvale jätma ja tegema ühevärvilise, nagu esialgne plaan ette nägi - kõrvutiolles tundub ühevärviline märksa säravam ja ilusam. Nüüd on vaja veel leida sobivas toonis vööpael, see ehk ühtlustab üldmuljet. Pole ka välistatud, et ma need ääred veel ühe korra üles harutan :)

Piigad oma uusi kleite imetlemas :)


6 comments:

  1. Väga kaunis kleit jällegi! Lapsed tunduvad väga rahulolevad! Ja on ka põhjust, kui emme nii armsad asjad valmis teeb :)))

    Kas teil on ka üks kaksikutest pikem? Pildilt nii tundub... Mul tüdrukutel lausa 5-6cm pikkuse vahe ja ühel jalanr. ka suurem.

    ReplyDelete
  2. aitäh-aitäh :) mu plikadel on ka koguaeg olnud kasvuvahe ca 3-4 cm ja jalanumber on ühel kogu aeg 1,5-2 cm suurem :) mis iseenesest on hea, jalanõud väiksemal kogu aeg olemas :)
    sinu omad vist veidi vanemad on, eks?

    ReplyDelete
  3. Oh seda rõõmu, emme tegi sellised kaunid kleidid! Sattusin läbi Triinu blogi siia külla ja ahhetan iga vahva postituse juurs. Väga tore elamus, aitähh!!!

    ReplyDelete
  4. Heli, suur tänu heade sõnade eest! Mu plikad on mu suurim inspiratsioon ja motivatsioon :D

    ReplyDelete