Thursday, March 4, 2010

Päikeseline suvekleit

Vahepeal tekkis mul vastupandamatu tahtmine kududa piigadele suveks ilusad kleidid. Ehkki ma kududa eriti hästi ei oska :) Aga kui ma nägin seda kleiti, siis oli kohe otsustatud, et seda ma tahan proovida. Kehaosa muster tundus esialgu liiga keeruline minusuguse algaja jaoks, aga selgus, et on täiesti teostatav, kui ilusasti näpuga juhendis järge ajada :) Panen siia ka koos oma suurimate tänudega Kaisukale eestikeelse õpetuse lingi. Inglise keelt nagu oskan küll, aga kududa mitte, sestap oli "emakeeles parem kududa" :-D


Lõng: Novita Samos puuvill ja akrüül pooleks, vardad nr 4,5.
Ääred on heegeldatud üle poolsammastega, lõng ikka Samos ja heegelnõel nr 4.

Tegin suurust 3T, mis peaks sobima 2-3aastastele ja kleit on minu 2a4k vanustele laiuse poolest täpselt paras, aga pikkuse poolest veidi lühike. Seeliku osas tegin niigi paar rida rohkem kui muster ette nägi, kuna mul pikad tüdrukud, aga oleks pidanud veel mõned read tegema juurde nii seeliku kui kehaosas. Nii et see kleit läheb mu lühemale neiule. Õnneks on võimalus vigade parandus teha, kuna teine piiga tahab ju ka kleiti! :)
Praeguseks on teine kleit ka valmis tegelikult, aga ma ei saa üle koera saba, sest käeaukude üleheegeldamine ei jää ilus miskipärast. Las laagerdub paar päeva.

Edevuse laat peegli ees kekutamas:)

2 comments:

  1. Nii armas kleit ja veel armsam preili teda imetlemas!

    ReplyDelete
  2. Aitäh, Triinu! Preili ka vist jagab sinu arvamust :)

    ReplyDelete