Monday, March 5, 2018

Lõnga ülejäägid / Yarn leftovers

Kasutasin vahepeal ära arvestatava koguse lõngajääke. Ilma uut juurde toomata, jippijei! :)
Varasemalt ma nii edukas olnud pole - ikka on jääkide hävitamise projekti käigus hoopis lõnga juurde sattunud.
Käiku läksid kolm Novita Mohair poolikut kera ja paar villa-akrüüli-segust beebilõnga.
Lilla-valgega salli tegin endale ja roosa läheb tütrele.
Lillat salli alustasin tegelikult kududes, mul ikka käib aeg-ajalt ilusioon peal, nagu ma oskaks/tahaks/võiks midagi kududa. Reaalsuses aga olen kudumises lihtsalt nii aeglane. Kuna ma aga soovisin selle salli ikka sel talvel valmis saada, siis läksin poole salli pealt heegeldamisele üle. Tuli selline ummamuudu sall :)


I used up some leftover yarn, so proud :) Usually when I try this I end up buying some new yarn instead, but not this time. The result - two infinity scarves, one for me and one for my daughter.

The funny thing about the purple scarf is that I at first started to knit it. But knitting and me just don’t go that well together. And the process is so much slower for me compared to crocheting. So I switched over to crocheting in the middle of the project and the rest of the work went so much faster :)


No comments:

Post a Comment