Tuesday, July 20, 2010

Teatrikott


See kott oli minu peas juba nii valmis, et kui ma lõpuks reaalse näpuliigutamiseni jõudsin, valmis ta nagu iseenesest :)

Lõng: Schachenmayr nomotta Livello, 100% polüakrüül. Ma kahtlen veidi selles, mismoodi see polüt ja akrüüli täis lõng edaspidi käituma hakkab, aga kuna ma olin ta mingis meeltesegaduses (tõenäoliselt sellest punasest värvist pimestatuna) juba kord koju toonud, siis pidi ta ka kotiks saama :) Tööd juhtis heegelnõel nr 4.


Ah jaa, teatrikotiks ma ristisin ta seepärast, et voodrikangas kandis nime "Karneval". Aga karnevalikotiga poleks mul nagu kusagile minna :) Seega siis teatrikott. Kuna viimastel aastatel olen kokku puutunud ainult teatriga koduseinte vahel, siis ju ma temaga ükskord kontorisse tööle lähen ka, kus mujale ikka :D

2 comments:

  1. Ma olen nendest sinu tehtud kottidest ikka hiiglama vaimustuses - lihtsalt fantastilised. Ükskord ma võtan ka sedalaadi näputöö ette, aga enne vist peaks lihtsamatest asjadest alustama... nagu sallid :)

    ReplyDelete
  2. Aitäh, Triinu! Ma võin Sulle saladuskatte all öelda - tegelikult kotitegu on lihtsam kui sallitegemine :D

    ReplyDelete