Thursday, April 15, 2010

Rõõmsate rõngastega käekott


Sain täna viimase lihvi antud oma uuele kevadkotile. Loomeprotsess oli tõeliselt pikk ja vaevaline, kuna ma ise ka päris täpselt ei teadnud, mis ma teen, sest erinevaid variante ja mõtteid oli liiga palju :) Näiteks nendest rõngastest oli mul esialgu plaanis hoopis vöö meisterdada.


Üleheegeldatud rõngaste all peidavad end tegelikult kardinarõngad :) ja see idee on pärit raamatust "Heegeldatud kotid". Koti alumine osa on taas valminud fat bottom bag'i ainetel.


Põhilõng: Steinbach Capri. Heegeldasin 2 lõnga kokku ja kasutasin heegelnõela nr 4. Värvilised rõngad on puuvillased ülejäägid eelmisest suvest. Kõige rohkem energiat võttis selle käekoti puhul õmblemine, et need rõngad ilusasti ära ühendatud saaks, aga lõpptulemuse üle olen ise ka päris üllatunud! Ent väga happy! :)

7 comments:

  1. Värvilised rõngad annavad kotile nii palju sära ja erksust juurde! Väga rõõmus kevadkott!

    ReplyDelete
  2. Tänan! Ma ise ka imestasin, kui palju need värvilaigud kotile juurde annavad. Väga veider, kuidas teinekord hakkad püksivööd tegema ja välja tuleb hoopis käekott :D

    ReplyDelete
  3. Ohoo. Rõngad on väga lahedad!

    ReplyDelete
  4. Nii lahe kott! Otsin ka heegeldatud koti jaoks ideid...see on hea idee, kuna mul on sangad juba olemas. Küll ümmargused ja bambusest, aga arvan, et saaks midagi sarnast teha küll.
    Kui tohiks küsida, siis mis kujuga see heegeldatud osa on ja mis mustris on heegeldatud?

    ReplyDelete
  5. Te vist pole mu postitust näinud, aga küsin veelkord: kas oleks võimalik õpetust saada? Ma olen mitut moodi proovinud, aga ei õnnestu...5 korda olen juba harutanud :S

    ReplyDelete
  6. Tere Annika! Vabandust, ma selle vanema postituse uusi kommentaare üldse ei märganudki enne! Sellise koti tegemise kohta leiab infot ja inspiratsiooni Ravelry'st, kui otsingusse panna "fat bottom bag" (registreerumine on vajalik).

    Aga ühe väga hea õpetuse leidsin ka lehelt http://bendbeanies.blogspot.com/2009/05/bag-pattern.html
    seal on super hästi lahti seletatud nii muster kui vooderdamine ja kõik muu! Mõnusat näputööd :)

    ReplyDelete